Aktuální info ke kurzům

Milá běžkyně,

vkládáme sem aktualizace ohledně našich-vašich podzimních kurzů.

AKTUALIZACE 1.3.2021: Během úterý 2.3. ti dorazil email, ve kterém tě poprosím nám dát vědět, jak bys ráda v kurzech pokračovala. Všem, co nám nedaly vědět, byla zaslána 20. března také SMSka. Pokud jsi nám ani po SMS výzvě nedala vědět, kontaktuj Helču emailem nebo telefonicky.


Starší info:

  • Protože k 3. lednu 2021 platí opatření na úrovni PES 5, kdy se mohou setkávat pouze 2 lidé, nemohou v lednu restartovat ani kurzy Jdu běhat.
  • Kurzy odstartujeme už při PES 4 (protože do trojky je až moc daleko...) a větší skupiny budou v podskupinkách po pěti běžkyních. Ozveme se, až se bude situace rýsovat směrem ke změně. Abychom stihli být do jara ve formě! Pokud svůj kurz teď nevidíš v Kalendáři, tak se neboj. Zmizel, protože už měl podle původního plánu skončit. Až bude čas jasnější, znovu ho tam vrátíme.

Info ohledně pohybu v zázemí:

  • V zázemí se můžeme převlékat před i po tréninku, jen pamatujme na social distance.  
  • Převlékání, sprchování prosím neprotahujeme víc, než je nutné.  Pokec si nechme spíš na ven :)
  • Po tréninku vstupujeme do zázemí po 10 osobách. 
  • Pokud dva kurzy končí ve stejný čas, trenér jednoho kurzu trénink o pár minut zkracuje a ten druhý kurz je o pár minut prodloužen.
  • Při čekání na trénink venku nám pomohou tepovku udržet trenéři nějakou pěknou aktivitkou, inspirativně zmíníme:
    • dřepy s výskokem
    • metcalfy neboli sáblíková
    • výpady

Další důležitá prevence:

  • V zázemí nosíme roušku. Před tréninkem a i po tréninku.
  • Při vstupu dovnitř si dezinfikujeme ruce. Ve Stromovce dezinfekci najdeš hned za vstupem. V ostatních zázemích měj, prosím, připravenou vlastní dezinfekci pro případ, že by tam nebyla. Nebo si hned umyj ruce mýdlem.
  • V zázemí i na tréninku udržuj od ostatních 2m vzdálenost. Víme, že je to těžké, ale nebudeme si to nikdo brát osobně.
  • Pokud ti jakákoliv aktivita během tréninku přijde riziková, prosím, řekni to bez obav trenérovi.
  • Pokud se necítíš dobře, škrábe tě v krku, máš rýmu, na trénink nechoď. Možností k nahrazování ještě bude dostatek. Pozor, vlhký nos není rýma, je to přirozená reakce dýchacích cest na změnu teploty. 
  • Když kašleme a kýcháme, tak do loktu a ve vzdálenosti minimálně 2 metry od ostatních.

My jako Jdu běhat věříme ve zdravy pohyb venku i když je teplota na nule. Trenéři kurzy teplotám přizpůsobují - běhá se pomaleji a víc na vytrvalost, než na podzim. Tělo udržujeme stále v pohybu a není nám zima. My věříme, že díky běhání venku na vzduchu jsme fit.  A že pokud běhat přestaneme, tak tím spíš na nás vleze kdejaká nemoc :)  Naše tipy na funkční běžecké oblečení najdeš tady.  Trička a čelenku pro radost najdeš v našem Obchůdku na obchudekjdubehat.cz.


Na úplný závěr zmíníme, že naše kurzy vnímáme při dodržování odstupů a dalších preventivních opatření jako nízce rizikové. Pokud by ve skupině později někdo hlásil pozitivitu, dáme samozřejmě hned ostatním vědět, abyste omezili své sociální kontakty. 


Držíme palce, ať ti zimní běhání přináší radost, lehkou hlavu, zdraví i ty veselé endorfiny. A nezapomeň, že když vytrváš běhat až do konce, tak tě na konci kurzu čeká multilíčidlo Lip & Cheek od Dermacol jako dárek.


Buď zdravá a těšíme se společný čas v rytmu běhu. 

Všichni z Jdu běhat - trenéři, koordinátorky plus Helča a Míša